sobota, 26 października 2013

Big_and_cauntry_love cz. 1

Dzisiejszy dzień był w miarę normalny. Jak zwykle spotkałam się z Magdą i Justyną, byłyśmy na zakupach. Zjadłyśmy wszystkie obiad w restauracji. Siedziałyśmy razem przy jednym stoliku, aż dosiadło się do nas trzech  mężczyzn. Byli bardzo mili.. zamówili nam po kawie, następnie zaprosili nas do kina. Nie byłam pewna czy chce iść ale dziewczyny mnie namówiły. Film był bardzo ekscytujący. Wróciłam do domu około 22. Byłam wyczerpana. Zjadłam tylko sałatkę, ponieważ od jakiegoś czasu jestem na diecie. Wzięłam prysznic i położyłam się spać.

                                        **Następny dzień**
Następnego dnia obudziłam się, nie miałam ochoty aby wstać ponieważ miałam dzisiaj szukać pracy. Jak zobaczyłam, że jest już 10 godzina. Szybko wstałam, ubrałam się i zjadłam śniadanie. Szukałam pracy w gazecie. Już myślałam, że nie znajdę ale po jakimś czasie  zobaczyłam ogłoszenie, w którym nadawca pisał, że da pracę w restauracji. Ta restauracja znajdowała się za rogiem, więc postanowiłam iść i się dopytać czy to nadal aktualne. Założyłam kurtkę i poszłam. Pan, który był właścicielem był pod wrażeniem mojego entuzjazmu. Powiedział, że mogę spróbować i mogę zacząć już od jutra. Bardzo się ucieszyłam i podziękowałam. Wróciłam do domu, zadzwoniłam  do dziewczyn i poprosiłam je o spotkanie. Zgodziły się. Spotkałyśmy się w tej samej restauracji co wczoraj. Opowiedziałam im wszystko, że dostałam prace w restauracji. Uznałyśmy, że musimy to uczcić! Kupiłyśmy sobie po piwie. Zaczęłyśmy tańczyć i się bawić. Około 23 wróciłam do domu. Już nic nie jadłam ale poszłam się umyć. Potem położyłam się spać. 
                            **Pierwszy dzień w pracy**
Wstałam, zresztą jak codziennie. Ubrałam się, zjadłam śniadanie i poszłam do pracy. 
- Dzień dobry. - powiedziałam
- Dzień dobry Julio. - odpowiedział szef
- Co mam robić? - zapytałam
- Będziesz kelnerką. - odpowiedział
- Tak wiem mówił mi już pan to wczoraj. - powiedziałam 
- Paulina będzie ci pomagała jeśli będziesz miała jakieś trudności. Poznajcie się. - zaproponował 
- Cześć jestem Julia! - przywitałam się
- Cześć miło mi cię poznać, ja jestem Paulina. - powiedziała
- Zdejmijmy krzesła z stołów. 
- Dobrze, ale najpierw gdzie mogę zostawić sobie moje rzeczy? 
- Chodź! Tutaj jest taka jakby nasza szatnia. Tutaj możesz sobie zostawić swoje rzeczy. - pokazała mi wieszak.
- Dziękuje! - podziękowałam 
- Proszę, a o to twój fartuch. Załóż go.
- Dobrze. 
W końcu przyszedł szef i kazał nam otworzyć restauracje. Na początku nie było za dużo ludzi, ale potem jakoś z czasem ich przybywało. O godzinie 20 skończyłam pracować i poszłam do domu. Byłam zmęczona, chciałam się położyć ale zadzwoniła do mnie Justyna i poprosiła żebym przyszła do kawiarni.
- Hej 
- Hej - powiedziała Justyna
- Proszę  przyjdź do kawiarni. - powiedziała
- Nie mogę jestem zmęczona. Po pracy. Może kiedy indziej. - powiedziałam
- A no tak, zapomniałam. Dobra przepraszam. 
- To pa. 
- Pa 
Zjadłam kolacje położyłam się i poszłam spać.


Mam nadzieję, że podoba się wam mój pierwszy post :) Trochę dziwny ale jest xd 

2 komentarze:

  1. hmm fajnie ;d są drobne błędy, ale cśiii XD pisz dalej i tak wiesz że cie kocham XD ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się <3 <3 Kiedy kolejny ??

    OdpowiedzUsuń